On 10/12/26, I booked to have my vehicle picked up on 10/20/26. The company has a policy that if the pickup is canceled within 5 days of scheduled pickup, they charge a $200 fee. However, on 10/20/26 [More]
Got a quote that came in high and their AI chat caller has barraged my phone for a week 3+ times a day every day now with no way to get off the call list. Avoid at all costs.
DO NOT USE. They will change the price multiple times and send you an updated contract. They are unethical and blatantly lie to you. The price on shipping my vehicle changed (3) times. It took ove [More]
DO NOT USE. They will change the price multiple times and send you an updated contract. They are unethical and blatantly lie to you. The price on shipping my vehicle changed (3) times. It took ove [More]
After reviewing many companies and getting many quotes I decided on Broadway Auto Transport. Horrible experience. Signed a contract on 08/11/2026 for transporting my auto from Texas to Ohio for $750. [More]
booked shipping days ahead for total of $500, i pai a $150 deposit to secure transport, the day it was to be picked up i got a text saying they could not do it for 500 and it would be an additional $1 [More]
AmeriFreight Car Shipping - We’re very sorry to hear you went through such a stressful and costly experience. However, the details described do not match AmeriFreight’s policies or billing practices. We do not charge cancellatio...
THIS IS THE ABSOLUTE WORST CAR TRANSPORT COMPANY AROUND. I WOULD NEVER RECOMMEND THEM. IF YOU WANT YOUR VEHICLE INTACT, DON’T USE THEM! Todd Carlisle and this company are unethical and will lie to get [More]
Quoted $400 Chicago suburb to Nashville; when booking, price jumped to $700. After I pushed back, they “secured” $550 on the condition of guaranteed pickup same day and next-day delivery by noon.
Con [More]
On April 5, 2026 these people scammed me out of $100. They gave me a quote and I sent my deposit based upon the quote and then 2 days prior to pick up they raised the price and refused to return my de [More]
Don't waste your time or money with this organization. They are only receptive and communicate when they are asking for your security deposit, after that they disappear. I set up a month in advance, n [More]